سفارش میکس ویدیو

سفارش میکس ویدیو

  1. صحنه، دکمه ۵ را فشار دهید تا سایه of چند ضلعی را بر روی نمایشگ سفارش میکس ویدیو ر آرام کنید.

اصلاح یک شبکه چند ضلعی تبدیل شده سفارش میکس ویدیو سفارش میکس ویدیو

به طور پیش فرض، حرکت برس اصلی به سطح چند ضلعی جدید از طریق تاریخچه ساخت وساز پیوند خورده است. اگر ویژگی های ضربه قلم مو را اصلاح کنید، سطح چند ضلع سفارش میکس ویدیو ی تا زمانی که پیوند تاریخچه ساخت وساز وجود داشته باشد به روزرسانی خواهد شد. این پیوند تاریخچه ساخت وساز به شما این امکان را می دهد که سطوح شبکه چند ضلعی را به روش های مختلفی اصلاح کنید. شما ویژگی ها سفارش میکس ویدیو ی ضربه قلم مو را با استفاده از ویرایشگر ویژگی اصلاح می کنید.

تغییر ویژگی های قلم مو سفارش میکس ویدیو

  1. Marquee - قوری polygonal را ان سفارش میکس ویدیو تخاب کنید.
  2. برای دیدن ویرایشگر ویژگی، روی دکمه سفارش میکس ویدیو Show / Hide روی خط وضعیت کلیک کنید.

صفحه ویرایشگر ویژگی نشان می دهد. سفارش میکس ویدیو سفارش میکس ویدیو

  1. در ویرایشگر ویژگی، روی تب teapot۱ کلیک کنید تا ویژگی های قلم مو برای ضربه قوری را نمایش دهی سفارش میکس ویدیو د. (ممکن است لازم باشد از فلش نمایش (Windows، Mac OS X) کلیک کرده و یا زبانه منوی بازشو (لینوکس) را برای دیدن زبانه انتخاب کنید). سفارش میکس ویدیو
  2. د سفارش میکس ویدیو ر ویرایشگر ویژگی، بخش ویژگی های Mesh را برای نمایش ویژگی های آن گسترش دهید.
  3. در ویژگی های شبکه Mesh، اسلایدر T سفارش میکس ویدیو ubes را به سمت چپ به مقدار ۳ بکشید.

بدنه، فواره و دسته به روز رسانی قوری به عنوان سطوح سه وجهی به نمایش در می آیند.

بخش های مترو تعداد پهلوها را در اطراف عرض لوله ها در یک ضربه شبکه تعریف می کند.

تغییر بخش Tubes، بسته به نوع برس که انتخاب می کنید، طیف وسیعی از نتایج را ارایه می دهد.

  1. بخش های مترو را به ارزش ۱۸ تنظیم کنید.
  2. در ویرایشگر ویژگی، ویژگی های Mesh را ببندید و سپس ویژگی های Tubes را گسترش دهید، سپس ویژگی های خلق را افزایش دهید.

ویژگی های ایجاد شده، بدنه اصلی قوری را کنترل می کند؛ "تنه" یا "ساقه" اثر رنگ صفحه خود را کنترل می کند.

  1. لغزش به روی مشخصه های مقیاس عرض.
  2. در ویژگی های مقیاس عرض، یک دسته نقطه شاخص را بکشید (همانطور که در زیر نشان داده شده است) تا شکل نیم رخ قوری را تغییر دهید.

مجموعه تنظیمات بدنه قوری تغییر کرده است.

نمودار عرض عرض به شما این امکان را می دهد که عرض یک لوله را با interpolating کردن شکل بین نقاط شاخص کنترل کنید. (اگر با دقت به نمودار نگاه کنید، پروفایل یک قوری را خواهید دید).

  1. شاخص شاخص را تا موقعیت اصلی خود بکشید.

۱۱. برش ویژگی خلق را در ویرایشگر ویژگی ببندید و ویژگی های رشد را باز کنید، و سپس ویژگی های برگ ها را دنبال کنید.

۱۲. در ویژگی های برگ ها، sliders را برای برگ ها در خوشه، طول برگ، عرض اصلی برگ و برگ توصیه برگ برای آزمایش با فوران قوری به دست بکشید.

اگر می خواهید ویژگی های دسته قوری را تنظیم کنید، می توانید ویژگی های گل ها را ادیت کنید.

استفاده از این mesh converted یک نمونه از این است که چگونه ویژگی های حرکت رنگ را میتوان تغییر داد تا بر شکل شی دیگری از طریق تاریخ ساخت وساز تاثیر گذارد.

اگر حرکت رنگ را حذف کنید، تاریخچه ساخت وساز بین ضربه و قوری چند ضلعی حذف خواهد شد. اگر می خواهید تغییراتی را در قوری ایجاد کنید، باید از ابزار ویرایش Edit استفاده کنید. برای ارائه قوری شبکه چند ضلعی

  • با کلیک روی دکمه قاب فعلی بر روی خط وضعیت، این قوری را به هم بدهید.

نقاشی درس ۲: پس از درس در این درس با اثر Paint، یاد گرفتید که چگونه:

  • از brushes از the و the استفاده کنید. سفارش میکس ویدیو
  • پینت در فضای سه بعدی سفارش میکس ویدیو بر روی سطح زمین و یا بر روی سه شی سه بعدی قرار می گیرد.
  • ضربه های حرکت و حرکت را در صحنه انتخاب کنید. سفارش میکس ویدیو
  • ویرایش ویژگی های برس و سکته با استفاده از ویرایشگر ویژگی. سفارش میکس ویدیو
  • ضربات تازیانه. سفارش میکس ویدیو
  • از تابلوی Effects Effects برای رنگ کردن کامل رنگ ا سفارش میکس ویدیو ستفاده کنید.
  • یک ناحیه را بر سفارش میکس ویدیو ای رنگ کردن با استفاده از ابزار هندسه Sculpt ایجاد کنید.
  • ساختار و طرح ا سفارش میکس ویدیو صلی برای حرکت با لوله ها را درک کنید.
  • از انواع برس مش برای رنگ کردن اجسام سخت استفاده کنید.
  • strokes را به سطوح چند ضلعی تبدیل کنید.

شما می توانید از آثار پینت برای ایجاد مناظر طبیعی یا خارق العاده، پس زمینه و فضا استفاده کنید. انواع Brush به ویژه برای ایجاد درخت های چند ضلعی مفید هستند که به طور قابل توجهی قانع کننده به نظر می رسند، چه آن ها نزدیک یا از فاصله دیده شوند. تاثیرات پینت بسیاری از تکنیک های مفید دیگری را دارد که در این درس پوشش داده نشده اند. با Effects Paint می توانید:

  • حرکت های خود را اصلاح کنید تا یک قلم مو را به اشتراک بگذارید، رنگ را روشن کنید، و حرکت را به حرکت درآورید.
  • یک برس را به یک منحنی موجود متصل کنید (شما نیاز ندارید یک منحنی را رنگ کنید).
  • رفتار فنر مانند را اضافه کنید تا با لوله ها حرکت کند، یا باعث می شود لوله ها به نیروهای دینامیک مثل باد واکنش نشان دهند.
  • بافت انیمیشن ایجاد کنید؛ به عنوان مثال، ریزش باران.
  • پینت با استفاده از نوع برس خط نازک که به شما این امکان را می دهد که تعداد زیادی از لوله های ریز را خیلی سریع تر از نوع Brush پینت ایجاد کنید. این نوع برس برای نقاشی مو مفید است.

نقاشی درس ۳: مقدمه

ابزار سه بعدی D به شما این امکان را می دهد که بافت های رنگ را مستقیماً بر روی سطح model's رنگ بکشید. در این درس، شما رنگ ها، الگوها، و بافته ای بر روی یک مدل دایناسور را رنگ می کنید. در این درس یاد می گیرید چطور:

  • یک مدل سطح برای نقاشی آماده کنید.
  • پینت بر روی یک سطح با استفاده از brushes Artisan و Paint تاثیر می گذارد.
  • از بازتاب رنگ های منعکس شده برای اثرات متقارن استفاده کنید.
  • سیل یک مدل سه بعدی کامل را با رنگ پر می کند.
  • تغییر شکل های برس و تنظیمات تمبر.
  • یک بافت نقشه bump را به طور مستقیم بر روی یک سطح بنویسید.

نقاشی درس ۳: صحنه را برای درس باز کنید

شما یک مدل دایناسور را رنگ خواهید زد که ما برای این درس آماده کرده ایم.

  1. مراحل مشخص شده در کلاس نقاشی: آماده سازی برای درس ها.
  2. صحنه به نام ۳mb را باز کنید.

شما می توانید صحنه ای به نام ۳DPaint.mb را از مستندات مایا، درس های سفارش میکس ویدیو ی، و Extras باز کنید.

سی دی یا از دیسک سفارش میکس ویدیو گردان جایی که فایل های داده مایا را کپی کردید.

این صحنه شامل یک مدل به نام دینو Dino است. اگرچه دینو یک مدل چند ضلعی است، ابزار سه ب سفارش میکس ویدیو عدی D روی همه انواع سطحی کار می کند: سطوح چند ضلعی، NURBS، و زیربخش.

برای آماده سازی مدل برای اس سفارش میکس ویدیو تفاده شما در این درس، ما دینو عمرانی را به نام DinoSkin اختصاص دادیم. تنها در صورتی می توانید یک سطح را رنگ بزنید اگر ماده ای به آن اختصاص داشته باشد. ما همچنین به مواد Blinn یک رنگ سبز دادیم. یک رنگ اختیاری است، اما یک رنگ پایه بر سفارش میکس ویدیو ای بافتی که شما رنگ خواهید زد، فراهم می کند.

در نهایت، ما تدارکات دیگری را برای دینو made سفارش میکس ویدیو کردیم تا بتوانید از ابزار ۳ بعدی با موفقیت استفاده کنید. در آماده سازی UVs برای نقاشی یاد می گیرید.

  1. این صحنه را در دایرکتوری صحنه های پیش فرض خود ذخیره کنید (عکس از فایل> Save As).

این درس وقتی با یک صحنه ذخیره شده شروع می کنید بهتر عمل می کند. هنگامی که از ابزار سه بعدی D استفاده می کنید، مایا به طور خودکار یک دایرکتوری برای ذخیره بافت فایل ایجاد می کند که از نقاشی شما ایجاد خواهد شد. با حفظ صحنه، شما اطمینان حاصل می کنید که مایا می تواند شاخه و بافت فایل را پیدا کند که به طور خودکار ایجاد می کند.

  1. انتخاب صفحه نمایش> UI ابزار> تنظیمات. این صفحه یک پانل تنظیمات ابزار را نمایش می دهد که در آن جعبه کانال معمولاً در آن قرار دارد. شما در طول درس با این تابلو کار خواهید کرد.

در حال آماده سازی برای نقاشی

  1. دینو عمرانی را انتخاب کنید. شما می توانید تنها بر روی اشیا انتخاب شده رنگ بزنید. در صورتی که شما در واقع از PaintTool ۳ D استفاده می کنید، قالب سیمی از یک شی انتخاب شده مشخص نشده است. شما می توانید the را بررسی کنید تا مطمئن شوید که سوژه انتخاب شده است.
  2. ابزار texturing> ۳ D Paint را انتخاب کنید. هشدار زیر در خط بازخورد فرمان ظاهر می شود: هشدار: برخی سطوح هیچ بافت پرونده ای مختص ویژگی فعلی ندارند.

ابزار سه بعدی D نیاز به این دارد که مطالب اختصاص داده شده به مدل شما دارای یک بافت پرونده ای است که به آن اعمال شده است. چون هیچ بافت پرونده ای هنوز تعیین نشده است، هشدار به نظر می رسد.

هنگامی که مکان نما را روی دینو Dino حرکت می دهید، یک نماد دایره X می بینید که نشان می دهد شما نمی توانید روی مدل نقاشی کنید.

  1. برای اطمینان از اینکه تنظیمات پیش فرض برای ابزار ۳ بعدی را دارید، روی ابزار Reset در بالای پانل تنظیمات Tool ۳ بعدی کلیک کنید.
  2. در بخش Textures فایل مدل ۳ D Paint Tool، مشخصه تنظیمات پینت را بر روی رنگ تنظیم شده برای رنگ تنظیم کرده، سپس روی Assign / ویرایش Textures کلیک کنید.

این گام و دو مرحله بعدی یک بافت به دینو عمرانی اختصاص می دهند. (توجه داشته باشید که شما همچنین می توانید بر روی یک بافت موجود که از Hypershade داده اید نیز رنگ بزنید).

  1. نوع ۵۱۲ را در جعبه اندازه X، که ارتفاع بافت فایل جدید به نقطه است، تایپ کنید.

با افزایش اندازه بافت فایل، جزئیات و وضوح ظریف تر در تصویری از نقاشی خود خواهید دید. عدد ۵۱۲ دو برابر اندازه پیش فرض ۲۵۶ است. شما می توانید از یک رزولوشن بالاتر استفاده کنید، اما اندازه های بزرگ تر از ۵۱۲ سرعت تعاملی را به هنگام رنگ کردن خود کاهش دهید. توجه داشته باشید که اندازه Y به طور خودکار به ۵۱۲ تغییر می کند. این به این دلیل است که نسبت عرض به ارتفاع تغییر می کند و اطمینان حاصل می کند که نسبت های بافت حفظ می شوند.

  1. روی Assign / ویرایش Textures در پنجره Assign / ویرایش پنجره Textures کلیک کنید.

مایا یک بافت فایل ایجاد می کند و آن را به ویژگی رنگ مواد DinoSkin اختصاص می دهد. در پایان این درس از نام و مکان بافت پرونده که ایجاد شده است یاد خواهید گرفت.

حالا آماده نقاشی شدن هستید.

نقاشی با برس Artisan سفارش میکس ویدیو

در مراحل زیر، شما رنگ های مختلف را در بافتی که به تازگی انتخاب کرده اید، رنگ می کنید. شما همچنی سفارش میکس ویدیو ن اندازه ضربه های قلم مو را نیز تغییر می دهید.

دو نوع کاربری وجود دارد که می ت سفارش میکس ویدیو وانید از آن استفاده کنید. این پیش فرض برس Artisan است که در مراحل بعدی از آن استفاده خواهید کرد. (Artisan به گروهی از ابزارهای نقاشی در مایا اشاره می کند که تنظیمات ابزار مشترک را به اشتراک می گذارند). سفارش میکس ویدیو

برای رنگ کردن با استفاده از یک قلم مو سفارش میکس ویدیو

  1. اگر شما یک لوح و خودکار دارید، می توانی سفارش میکس ویدیو د با حساسیت فشار همان طور که می خواهید عمل کنید openthe section section Pressure and on on Pressure turn turn turn turn turn turn turn turn turn turn turn turn turn turn turn turn turn turn turn turn turn turn turn turn (شما نیازی به داشتن یک لوح و خودکار برای کامل کردن این درس ندارید)

به طور پیش فرض، زمانی که شما با brushes Artisan رنگ می کنید، فشاری که روی قلم اعمال می کنید بر تنظیمات Opacity ابزار پینت ۳ بعدی تاثیر می گذارد. هرچه بیشتر فشار بیاورید، stroke تاریک تر خواهد بود.

  1. در بخش رنگ تنظیمات ابزار، روی جعبه کنار رنگ کلیک کرده و رنگی را در رنگ پس زمینه انتخاب کنید. the را باز بگذارید. در چند مرحله بعدی از آن استفاده خواهید کرد.
  2. با کشیدن مدل روی مدل یک ضربه را بکشید.
  3. یک رنگ دیگر را از رنگ پس زمینه انتخاب کرده و روی اولین ضربه خود رنگ بزنید.

رنگ جدید به طور پیش فرض رنگ اول را رنگ می زند. توجه داشته باشید که می توانید رنگ ها را با انتخاب یک تنظیمات حالت ترکیب متفاوت، تحت عنوان عملیات پینت ترکیب کنید. شما رنگ های این درس را با هم ترکیب نخواهید کرد.

  1. قلم مو را روی دینو Move، کلید b را پایین نگه دارید و به سمت چپ بکشید تا برس را تا زمانی که تعداد سمت آی قلم مو در حدود ۰.۵ تغییر کند، بکشید و نیازی نیست که دقیق باشید.

زمانی که نیاز دارید عرض مسواک را تغییر دهید از این hotkey استفاده کنید. برای بازتر کردن قلم مو، کشیدن به سمت راست. همچنین می توانید عرض را با تغییر تنظیمات شعاع (U) تغییر دهید.

  1. با رنگ های مختلف و اندازه های برس بر روی دینو Dino آزمایش کنید.

برای اینکه یک ضربه قلم مو را باز کنید، Edit> را انتخاب کنید. تعداد ضربه هایی که شما می توانید از بین ببرید به وسیله اندازه صف در دسته برگردان پنجره ترجیحات (ترجیحات> Settings / ترجیحات> ترجیحات) مشخص می شود.

  1. برای پاک کردن رنگ، روی آن را در قسمت عملیات پینت باز کرده و منطقه مورد نظر را نوازش کنید.

نقاشی متقارن

شما می توانید حرکت های رنگی را در امتداد یک محور نامریی منعکس کنید تا وقتی که رنگ می کنید، ضربه در سمت مخالف محور بازتاب داده می شود. تامل برای ایجاد اثرات متقارن مفید است.

برای رنگ کردن با استفاده از گزینه انعکاس

  1. در پانل تنظیمات جعبه ابزار ۳ بعدی، بخش ضربه ای را باز کرده و بازتاب را روشن کرده و محور theReflection را به X تنظیم کنید.

توجه داشته باشید که اکنون دو خط برس وجود دارند که در امتداد محور حرکت می کنند. محور انعکاس حول یک نقطه در مرکز موضوع قرار گرفته است.

  1. یه طرف دینو، مثل یکی از پاهاش رو بکش

همان طور که رنگ می کنید، ضربه ها در امت سفارش میکس ویدیو داد محور منعکس می شوند و در طرف دیگر دینو Dino ظاهر می شوند.

Tumble برای د سفارش میکس ویدیو یدن حرکت انعکاس یافته در طرف دیگر.

استفاده از سیل برای اعمال یک رنگ واحد سفارش میکس ویدیو

شما می توانید تنها یک ر سفارش میکس ویدیو نگ را در کل بافت بدون نقاشی کردن حرکت های تکی به کار ببرید.

استفاده از سیل برای استفاده از یک رنگ سفارش میکس ویدیو

  1. در تنظیمات Flood تنظیمات ابزار سه بعدی D، روی جعبه رنگ کلیک سفارش میکس ویدیو کرده و یک greencolor رنگ پریده از Chooser رنگ انتخاب کنید.
  2. تنظیمات سیل را روی همه تنظیم کنید و سپس روی دکمه Paint Flood کلیک کنید.

رنگ Flood تمام نقاشی دیگری که انجام داده اید را خراب کرده است. همچنین می توانید از سیل برای پاک کردن نقاشی استفاده کنید.

  1. در تنظیمات سیل، روی دکمه "Erase" کلیک کنید.

مایا تمام حرکت های قلم مو را حذف می کند، و شما را با آخرین نسخه ذخیره شده بافت ترک می کند. (برای حفظ بافت، روی دکمه Save Textures در بخش Textures File) کلیک کنید).

اشکال برس

شما می توانید با اشکال برس مختلف رنگ بزنید تا حرکت های رنگ را با لبه های سخت، لبه های نرم و یا الگوهای کاملاً متفاوت تولید کنید. شما می توانید چهار شکل برس استاندارد را انتخاب کنید، به ا سفارش میکس ویدیو ضافه ۴۰ شکل برس از پیش تعیین شده.

برای اصلاح شکل قلم سفارش میکس ویدیو

در بالای تنظیمات ابزار سه بعدی سفارش میکس ویدیو

سفارش میکس ویدیو

آموزش‌های ویدیویی درس چهارم

رنگ ,یک ,های ,ویدیو ,میکس ,سفارش ,سفارش میکس ,میکس ویدیو ,turn turn ,ویژگی های ,می توانید ,توجه داشته باشید ,میکس ویدیو سفارش ,assign ویرایش textures

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Sourire موویفا آپدیت افلاین و آنلاین انتی ویروس نود 32 صفر و یک دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود نرم افزار و بازی موبایل وبلاگ اختصاصی دکتر منصور فرهادی عکس بازیگران Horrormovie.ir دانلود جدید 2015